wtorek, 5 maja 2015

Room roomem ale kiedy rodzinki?! :D





W końcu po prawie 2 tygodniach czekania, w końcu i ja doczekałam się tego ROOMU..
Niby jest, ale jak się nic nie dzieje to tak jakby nie było. Jak go nie miałam to przynajmniej nie stresowałam się tym kiedy pojawi się pierwsza rodzinka :D A teraz.. Chyba jak każda dziewczyna, czekająca na ten PM co chwile sprawdzam maila z nadzieją, że może jednak...

Wprawdzie jest to dopiero pierwszy dzień, ale jak wiadomo chciałoby się już, teraz, natychmiast. Podobno mam sie cieszyć panującym spokojem, ale czy ten spokój nie będzie trwał zbyt długo?
Skoro na room czekałam dwa tygodnie, to chciałabym aby czekanie na rodzinke skróciło sie chociaż w połowie ! :)

Trzymajcie kciuki ! :D

2 komentarze:

  1. Musisz być cierpliwa :) A z jakiej agencji chcesz lecieć?

    OdpowiedzUsuń
  2. APiA :) wiem, ze musze byc :P Londyn skutecznie przetestował moją cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń